Åben skole: Skoleskak

Skoleskak

“Skoleskak styrker børn og unges læse- og sprogforståelse, koncentration, problemløsning, uddannelsesmuligheder samt kritisk og kreativ tænkning”

- Undervisningen varetages som tidligere af Jørgen og Jørgen samt Solveig fra SFO’en

- Onsdage fra oktober til marts

- 12 pladser per årgang, (ved få deltagere lægges enkelte årgange muligvis sammen).

• 0. årgang – 3. lektion fra 10.40-11.35
  • 1. årgang – 4. lektion fra 11.40-12.35
  • 2. årgang – 5. lektion fra 13.05-14.00
  • 3. årgang – 6. lektion fra 14.05-15.00 - det foregår i SFO.

Tilmelding sker efter princippet om "først til mølle" på intra.

Det er gratis at deltage i skoleskak på skolen og SFO, men der er mulighed for at blive medlem i Strib Skoleskak til et mindre beløb.

Det koster 150,- per sæson for et medlemskab i klubben, hvor man udover undervisningen kan deltage i turneringer både på skolen og på udvalgte andre skoler på Fyn og desuden modtager Dansk Skoleskaks medlemsblad.

Tilmelding foregår på forældreintra.

Betaling herefter via mobilepay på 98818 (husk at notere barnets navn og klasse)

Vi glæder os til at komme i gang :-)

Mvh

Bestyrelsen for Strib Skoleskak